Monday, July 14, 2008

Lubuk Kawah dan Kerbau Balau...


Ari ni (10/7/2008) koi balik Temerloh tuk amik kambing tuk di aqiqahkan...memandangkan cikgu din aboh didie bela kambing, koi pun beli laa ngan didie...lokasi kampung jejawi, atas sket dari kampung bangau, ngan lubuk kawah...dalam perjalanan balik ke bandor Temerloh, sempat laa koi ngambik gambor2 yang xjumpe kat kolumpo....antaranye gambor kerbau balau (albino)...nyaris2 nak kene kejor ngan kerbau tersebut...rodong die (yang normal tuu) dah naik hangin nengok koi amik gambor rodong die....tengok telinge pun dah tau....

Pas tuu koi singgoh plok tepi sungai, ade pelangi...susah nak dapat shoot macam ni...malangnye koi hanye berbekalkan P990i koi je...quality xbest...ni yang koi nak cari DSLR ni...dah lame xbalik Temerloh sorang2...ari ni rodong baik koi CASPOT dari ABS sampai skrang laa yang koi bawok ke hulu ke hilir...hehehe...

2 comments:

mohd mazru b abd majid said...

kerbau balau yakk..mmg ade juge kat jmbtan kg bangau seberang te..aok blik tloh kontek2 ar rakan ham sana,x pnah g qso ngan aok...slalu lepak d simplex v48(146.400)kala dtg kerayong ni panggil koi d v20(145.250)..nice blog..73..9w2MZR

Sweagy_Slumbress said...

koi x jumpo kerbau balau punn..
tapi koi jumpo pok cik yg nok jadi kebau ado lo..
wokokokoo..